سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از ابلهى است پیش از توانا بودن شتابیدن ، و پس از فرصت داشتن درنگ ورزیدن . [نهج البلاغه]
خلوتگاه عشق
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» شکوه برگ ریزان


 درخت چنار را دوست دارم

چون هر وقت از بالا به آن نگاه می کنم


هزار دست به سوی آسمان بلند شده می بینم


و پاییز بیشتر دوستش دارم.


که حنا می بندد


تا در قنوت


آتش را از یاد نبرد!


تا بر باد دادن هستی اش را جشن بگیرد


تا مرگ را برقصد


و پایکوبی کند


که فردا


هزاران هزار جوانه خواهد داشت...!


***


بگذار باران باشم


در خاطرات جشن حنا بندان


و شکوه برگ ریزان



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسررجبی ( چهارشنبه 87/8/1 :: ساعت 8:32 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

کربلا
یک صلوات برابر است با ده هزار صلوات
شکوه برگ ریزان

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 2
>> مجموع بازدیدها: 3484
» درباره من

خلوتگاه عشق

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
حاج محمد رضا طاهری

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب